Valborgsmässoafton

klockan är tio över nio och jag har redan ätit frukost och städat i köket mycket duktigt av mig:).. Ska bara samla på mig lite till motivation till att städa upp på mitt rum, har nog aldrig sett det så stökigt faktiskt:S.. Man kan seriöst inte se golvet, hur har det kunnat gå så långt:P..

Planerna inför kvällen är väl inte direkt planerade i minsta detalj än men det löser sig snart hoppas jag, jag vet iallfall säkert att jag å Susie ska festa loss!! :P.. Och så klart får jag väl hälsa lite på Jonas :)..

Har hittat en nygammal symaskin här hemma med så om jag hinner ska jag nog sy lite:P. vet inte riktigt vad men finns säkert nått att laga..

Städtime!!

   <-- så ska jag va klädd ikäll;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0