4:an är ett av mina turnummer

oj på något sätt hamnade jag på Borås Arena jämte någon konstig tant:S.. hur gick detta till?.. jo som ni förstår så spelade Elfsborg match mot Gais ikväll.. Carolines granne var på semester så fick helt enkelt hans säsongsbiljetter gratis, hej vad det gick så var vi helt plötsligt på väg in till borås.. Jag gillar sånna där spontana saker.. Elfsborg vann och det var bra, tyvärr ingen höjdarmatch men ändå trevligt att komma till Borås en sväng..

När vi körde runt där börja tänka på hur mycket man har hatad den där stan under sin övningskörningstid, men ändå på något sätt saknade jag att köra runt där och byta mellan filerna, är jag konstig?. Men hux flux så har det gått 7 månader sen jag fick mitt körkort i handen och det är fortfarande mitt, vilket jag är mycket glad över..

Och idag som ni vet är det den 4:e och jag fyller 19 år om exakt en månad.. undra hur det känns att inte fira sin födelsedag hemma i det blå huset utan finsång från mamma och pappa klockan sju på morgonen.. men jag tror nog att jag får lite sång på Island med kanske :)..

Har bara två och ett halvt avsnitt kvar nu, jag är helt sjuk i huvudet jag vet men ändå kan jag inte låta bli.. Jag vill se hur det går för alla där i sex and the city men ändå vill jag inte att mina härliga stunder framför dvd:n ska ta slut..

Imorgon blir det till att jobba 12-20 och så ska vi boka vandrarhemmet imorgon med, hoppas att det blir några ffler än mig och jenntan, klart vi har säkert roligt men alltid roligt ju fler man blir:)

GOD NATT!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0