6 augusti.

Nu har jag bara 9 dagar  kvar att jobba tills jag åker, gött e de.. Ikväll skulle det ju varit middag i Borås med flickorna men det blev ändrade planer och nu ska vi ha träff hemma hos Kristin på fredag istället :) TRevligt,, elin och jag skulle gått på bio idag med men det blir nog inget med det heller:s.. Hur kan man ha göra så att en film som är två och halv timme lång börjar halv tio på kvällen?!.. Orka sitta där mitt i natten :P. Få väl helt enkelt bli en annan gång..

Datorn är nu inlämnad på expert i kinna och jag hoppas att den kommer snart igen..
 
Får säga grattis till grannen Rikard som fyller 20 år idag! Grattis Grattis!


Kommentarer
Postat av: Guesswho

mm det var dumt. Får bli nästa vecka istället (:

2008-08-07 @ 19:10:46
Postat av: MLi

Åhh! Saknar er!

2008-08-07 @ 21:09:50
URL: http://emliehallberger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0