64 dagar

klockan är nu lite över 23.00.. och jag h r inte några direkta planer på att sova än. och det känns oerhört skönt att ha sovmorgon imorgon!.. en efterlängtad sådan kan man säga... eller så visar det sig säkert att telefonen ringer tidigt bara för att det är min vanliga tur när jag ska sova extra länge..

Imorgon ska jag försöka att komma ut och gå en sväng på morgonen är  bara såå tråkigt att gå ut å gå själv, efter det har jag väl lite annat att ta tag i som till exempel mitt rum som är i en evig oreda, sedan ska jag försöka lösa lördagen då vi hade tänkt att ta in på vandrarhem för att sedan gå ut och partaja i vbg :).. haha jaa å så har man stuga 20 min ifrån men de e väl så, man måste ju få ha lite roligt.. Sen kanske det blir filmtittande till kvällen med caroline vi får se, vi får se...

man vill ju inte planera allt för mkt heller om det nu skulle kunna bli fint väder så att man kunde åka ner till Varberg och schteeka lite, men något säger mig att det icke kommer att bli så..

Nu blir det sex and the city för hela bunten!



Det känns skönt att du är tillbaka, och på helt andra villkor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0