addicted to sex and the city

som jag trodde igår blev jag väckt av telefonen idag, känner jag min familj väl?.. i och för sig var klockan kvart över tio men jag hade inte tänkt att gå upp ¨då!.. det var iallafall pappa som ringde och sa att han hade ringt till försäkringsbolaget angående min Islandsresa och det var inga alls problem att få en längre reseförsäkring :).. härligt..

När jag ändå var vaken tänkte jag att det är lika bra att gå upp. jag städade mitt rum och käkade frukost.. och sedan har jag även cyklat en liten bit på vår spinningscykel... tyvärr hade jag alldeles för dålig kondis idag så jag orkade bara 5 km, men 5 km är ju bättre än ingenting :)

Vad som återstår av dagen är väl sedan oklart.. eftersom det är som om att himlen öppnat sig stannar jag förmodligen inne och tittar klart på de sista avsnitten, kanske ska man fixa hem filmen nu så jag har den redo när jag är färdig med serien...

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Elin

okej. Nu blir man lite nyfiken här. vad är det för försäkring? det kanske är något (?) jag ocksåp borde ta tag ikanske^^ kraam

2008-08-04 @ 15:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0