Alrighty!

Jag ee glaad!.. lyssnar på god musik och har det extra bra helt enkelt.. vaknade upp till

Björn gustavsson idag hade en sjukt go dröm, ja å kussen va på fest kan det bli bättre ;).. Sedan har det blivit förmodligen sista solningen utomhus tills jag drar vidare mot det kalla landet Island.. Har även hunnit med en promenad med Linda, det var så gött väder att man bara inte ville sluta gå..

Huvudet är som en förvirrad badboll och bara virrar omkring, vet inte riktigt vilken ände jag ska börja i.. men har iallafall börjat plocka ut det viktigaste sakerna att göra som t.ex. betala försäkringen som gör att jag är säker när jag är i väg, sedan att försöka komma på vilket som är bäst, betala 250 kronor för att åka tåg i tre timmar eller betala 500 för flyg samma sträcka men på endast 45  minuter? hmm tål att tänkas på..

Har även en del att göra denna veckan som till exempel att: göra slingor i håret, träffa susanna, åka till Farfar, åka till Ullared, hålla i en kräftskiva, åka på bio, grilla lammkotlett, fira 19-årsdag, tvätta, städa, packa, jobba ja och en hel del massa annat som man inte ens vill komma på när man ändå sitter här och tänker.. alltså tror jag att denna sista vecka här hemma kommer att gå fortare än att jag stänger ena ögonlocket..


Kommentarer
Postat av: carro

Haha, fyfan vilken underbar bild :) Go dröm med förresten, den hoppas jag blir sann inom kort ;) Fyfan va jag kommer sakna dig, helt sjukt! Men jag hoppas du får en kanon resa!

2008-08-18 @ 21:18:33
URL: http://cajanbanan.blogg.se/
Postat av: Elin

Malin. Tänkte ringa men vet inte om jag vågar. Det är rätt sent och du svarar inte på msn;) men ha det så jätte bra i Island så hörs vi. Skicka adressen över melj. Jag hälsar inkastaren från dig;) puss

2008-08-18 @ 22:18:15
Postat av: MLi

gahh! varför är du inte hemma när jag kommer! Åh vi har så mkt att ta igen! pusss

2008-08-19 @ 00:23:14
URL: http://emeliehallberger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0