Dålig tajming på den?

Först och främst ska jag säga grattis till Malle för hon fick Körkort idag! Grattis Grattis :D..

Händelserik dag.. började lugnt och skönt, åkte vid tolvtiden till Kinna för att träffa alla tjejorna, alla var samlade utom MLi.. Trevligt hade vi, käkade lite mat och sedan en fika på de.. Sa hejdå till Elin, sorgligt, hade så gärna velat följa med, men man kan inte få allt här i världen..

Flyget till Reykjavik nästa söndag är ändrat så nu ska vi åka klockan 05:00 på Måndagen istället jippie på den säger ja, kommer va helt slut när vi äntligen kommer fram till Husavik mitt på natten.. Men hoppas det löser sig så vi får komma till hotellet ändå så vi kanske kan sova någon timme.. Vi började även skriva en lista idag, den blev väldigt lång vädligt fort så vi får se hur det går med mina planer att ta den lilla väskan.. 

Sen iallafall när jag väl kom hem och öppnade mailen hade jag fått ett mail från en kvinna i stockholm hon tyckte jag skulle komma och vara barnflicka hos dom. dålig tajming på den?? Svar JA!!.. Men tack MLi för att du tipsade om mig hade varit så jäklans roligt vi två uppe i Stockholm;).. Men vem vill ha någon som först är och slaktar får, och sedan kanske sticker och blir reseledare i Alperna? Inte jag iallafall.. Så vi får väl se hur det blir med den saken, kanske är dom lite flexibla och tar chanser:).. 

Synd att man inte kan äta kakan och sedan ha den kvar..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0