de va längesen!

Tisdag idag då, inte hunnit med så mycket på min lista idag.. Susanna kom vid halv tolv och sedan även Kristin:).. Mycket trevligt var det, satt mest och tjöta, men gamla minnen det kan man ju prata om hur länge som helst!!.. Bakade banankaka idag innan dom kom, mycket lyckad om man får säga det själv!. Blev Pizza till lunch idag, kebab.. Har tydligen varit polare med pizzabagern innan för han tyckte det var längesen jag var där:P.. hehe oookej, visste inte riktigt vad jag skulle säga men jag log,betalade och gick!..

Om 45 minuter ska jag infinna mig på jobbet, sista dagen.. känns väl lite sisådär men ändå vet jag ganska säkert att jag kommer att återvända dit för att tjäna ännu mer pengar..  Jahapp, och så har denna dagen gått och sedan är det endast fem dagar kvar... oj oj oj..  
  <--- Husavik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0