Ge mig tid..

Arbetskläderna är på och jag ska snart dra iväg till jobbet.. har en helvetesvecka framför mig, orkar egentligen inte men jag får helt enkelt hålla ut, har ju faktiskt ledigt nästan hela nästa vecka:).. mindre än två veckor kvar tills vi befinner oss på Island nu.. oj oj hur ska detta gå, är det så att resfebern kommer krypande??..

Kusinen var här igår en liten sväng treeevligt.. kladdkaka stod på menyn som vanligt, och som vanligt blev den great! ;).. Resterna tog jag till frukost idag, mmmm:D.. Blev oxå en liten snabbtur till Kinna, är ju som sagt på skojakt och jag hittade inga där heller.. blir väl som vanligt att man hittar dom på visko:P.. får väl helt enkelt ta en tur dit på torsdag då:, om jag inte hittat några i Borås på Onsdag... Fullt upp helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0