Helg!!!

ska strax kila iväg till affären, ta ut lite pengar å sedan åka och tanka för att sedan möta upp Susanna i Kinna:).. Hon skulle baka ngt och jag hoppas på ngt gott :).. Elinpelin bjuder på tacos ikväll.. mycket längesen jag åt det så det passar fint :)..

Jobbet gick mycket bra idag och extremt skönt att ha ledigt i två dagar nu :).. sedan är det bara sju arbetsdagar kvar till jag slutar där!!.. wihoooo!.. Fast kommer väl antagligen komma tillbaka dit men iallafall för stunden är det gött..  Datorn här hemma är fortfarande konstig så nu förlitar jag mig på en gamla och konstigt nog funkar den fint, kanske behövde den oxå bara lite semster..

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0