ljudbok sökes!?

Enligt mig har jag kommit på en mycket bra idé, eftersom jag ska iväg och jobba på Island och ingen där kan snacka med varandra på jobbet utan bara lyssnar på MP3 har jag kommit på att man kan ju ändå lära sig något av det när man ändå är igång.. alltså tänkte jag att få tag i språkkurser på tyska som man kan ha i MP3:s istället:).. men nu är det så här att det är ju ganska dyrt och fanns inte på något bibliotek i hela kommunen  så nu efterlyser jag alltså ett paket till ett förmånligt pris.. så om ngn har det hemma är det bara till att säga till :)..

Eftersom jag är en jobbsökande person håller jag nu för fullt på att skriva massa ansökningsbrev, vilket inte är så roligt när man itne har ngn pålitlig dator!.. Igår hade jag fått ihop ett enligt mig ett mycket bra brev, men så innan jag hann spara så crasha datorn igen:S.. man blir så sur!..



 

Snart helg jipiiie!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0