Mm så hett!

Just i detta ögonblick får man nog leta efter fulare människor än mig!! Håller påatt göra slingor så nu har jag en sån där ful plastmössa påtryckt på huvudet med en vit äcklig massa inlindat om håret... Men jag hoppas på ett bra resultat och att jag kan släppa känslan av att vara en halvblondin..

Var sista dagen på jobbet idag, och har nog aldrig känts så segt som idag, men de fyra timmar jag var där tog till slut slut och jag la mig i solariet en liten stund men hade ingen ro så dom 22 minutrarna kändes som en halv evighet.. är jag rastlös på något sätt kanske??

Imorgon blir det att komma upp ur sängen i en normal tid och sedan åka vidare på mot Borran, mammi och jag ska åka runt och köpa lite bra och ha saker växla pengar å sånt där.. Sedan tjugo i fyra ska jag få massage av Reinhold ska bli såå gött!.. Känner mig som en stel 75 åring och det är väl inte riktigt meningen när man inte ens är fyllda 19?!

Håret skall sköljas!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0