Regnet tar nog aldrig slut.

oj vilken dag det varit! Steg upp vid niotiden. åt frukost och sedan var det dags för mig och mammi att åka till Borran.. Vi kom väl dit och hittade en parkeringsplats:).. När vi väl steg ur bilen tror jag himlen öppnade sig och har inte varit med om så mycket regn på länge!! Vi fick helt enkelt gå med sura skor och blöta byxor hela dagen sen!! usch!!
Fick iallafall gjort en massa som att växla pengar, shoppa alldeles för mycket (igen) men hittade iallafall två par jeans, en tjockkofta, en annan kofta, en svart långärmad, en resedagbok och en ny resväska. En turkos med kodlås, jag tror att vi kommer att trivas bra ihop :)..
 
Efter färden i Borran blev det cykeltur ner till jobbet, fick en härlig massage men nu känns det som om nacken snart går av:S.. har skitont hoppas bara det går över snart.. Sedan blev det ett farvältagande av min snart 99-åriga vän lite sorgligt blev det allt men hoppas att vi ses igen... Till kvällen blev det också ett besök hos Farfar och Rosa. Rosa hade precis bakat bullar så det blev en god kopp kaffe och en varm bulle :) Smaskens!!

Imorgon blir det då biokväll, och så ska jag försöka jaga rätt på några stackars små kräftor till kräftpartajet på Fredag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0