Intensiv dag..

07:00 ringde klockan idag, var trött som ett ägg men som vanligt var det bara till att stiga upp och infinna sig på jobbet halv åtta.. Stressigt som attan var det fram till klockan 12:00 när jag ääntligen fick gå hem.. Hemma på altanen satt kusinen och väntade, vi hoppade in i finbilen och drog sedan vidare mot Borås, för att shoppa järnet!..

Carro hon hittade en massa bra saker, visst jag hittade en del saker jag med, men inte lika billigt:P.. men huvudsaken var ju att leta efter ett par skor, och som tur var hittade jag exakt dom jag ville ha!.. Jättenöjd är jag! Vi kände oss nöjd runt halv fem tiden och åkte hemåt Fritsla igen.. År lite smörgås och slötittade lite på OS.. tyvärr var det inte mkt bra, eller vad väljer man dressyr eller boxning? enligt mig: inget av det! .. Vid sex tiden var det iallafall dags att åka iväg igen..Var ju nämligen derby här i mark ikväll:p satt väl mest och slötittade men jag tror Skene vann till slut..

Ledig imorgon och det ska bli sååå underbart:D.. sova så länge man vill utan att känna hur mycket man har att göra innan jobbet börjar.. Ska träffa tjejerna imorgon med:).. Säga hejdå till Elin vilket är mycket sorgligt, men hon kommer att
få det så bra så:).. Är lita ledsen för att jag inte kunde följa me bara:).. men vi får ta det en annan gång;)


Hej svejs!



Kommentarer
Postat av: Elin

Ja det får vi verkligen göra :)

2008-08-13 @ 21:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0