Skojakt!

oj oj vilket regnande! att det aldrig kan ta slut?!.. Blev iallafall en färd neråt varberg i lördags, var väl framme runt sisådär halv tolv, gick till gina och inhandlade en del plagg, ett par leggings, en blå tjockkofta och ett linne(hade nämligen fått en fläck så jag var tvungen att köpa ett nytt).. sen kom iallafall jonas neråt stan och vi gick och spelade minigolf :).. Tyvärr förlorade jag som alltid men det var mycket trevligt ändå, sedan blev det glass och massa solsken nere vid hamnen:)..
Vi blev sedan lite varma och gick åt fästningen där vi sedan stannade för ett litet tag, trevligt värre måste jag säga:D..

Jonas skulle iväg på match och jag var tvungen att hitta ett par skor så vi skiljdes åt igen.. hmm undra när vi stöter på varann nästa gång:P.. Sedan stötte jag även på Julia som vi träffade i portugal:).. trevligt, dom höll på att kolla efter lägenhet i Norge nu och ska sedan flytta dit om ett tag, jag blev sugen på att komma upp dit så kanske om man inte får något i Österrike, blir det nog att man åker upp för ett litet tag:). Ja vi får se helt enkelt.. Ja men klockan blev iallafall mer än 15.00 och alla skoaffärer stängde:s.. tyvärr blev det inga skor för mig den lördagen å jag som hade hittat ett par sååå snygga!.. men kanske att dom kan finnas i borås med.. hoppas hoppas...

Är iallafall hemma nu igen efter lite 50-årspartaj igår och massa regn idag!.. usch och fy!
Snart kommer iallafall kusinen hit och vi ska hitta på något:).. Måste bara röja på mitt rum först för där ser ut som f**n som mamma skulle sagt:P..

Tjipp o hoj!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag stördar mig i bakgrunden ^^

2008-08-10 @ 21:59:15
URL: http://piggelinius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0