11.dec.

då har även mammas födelsedag kommit till sin ända, jag är trött, har stått till tjänst mycket idag tycker jag men det är bra :).. har som sagt alltså nästan tillbringat all min vakna tid här hemma idag bland annat stått och finhackat tomater i en halv evighet! men maten blev ju iallafall god och det var ju skallesaken;)...

Imorgon blir det först till att ställa klockan för jag har lovat mammsen att vika all tvätt och har man lovat något så håller man det så är det bara.. Sedan blir det träff med Jenntan utanför Kaskad klockan 11.00 imorgon, för vi ska nämligen vara sjukt duktiga och simma några längder:).. jag är väl inte någon direkt hejare på det här med simning men kan ju vara roligt ibland :P.. Sedan resten utav dagen blir såklart att tillbringa på Solgård från 16-21.15 :D.. Japp men nu har jag ju bara pladdrat på om alla tråkigheter.. så får det blir ibland!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0