2:a advent

Oj nu var det ett tag sen man har skrivit... det har nämligen skett en förändring! Jag har jobbat, och jag har tränat och dessutom har jag fått ut en fågel ur mitt rum.. känns bra att man är tillbaka i vardagen igen..

Som sagt fotbollsträningen igår var till en början ett rent helskotta men sedan när jag fick in andningen igen så var det faktiskt riktigt roligt, och träningsvärk har jag ganska gott om idag.. Till kvällen igår var det Dalsjöfors och förferre sedan in till Tonic och röja, det började med en lakritsshot som jag aldrig mer igen ska köpa för det var ju hostmedicin rakt igenom Usch och fy!.. Men annars var det en riktigt lyckad kväll och tack töserna och alla andra ;).

Nu sitter jag alltså på jobbet, har rast. gött är det för jag har varit sjukt seg hela dagen, kanske ska tacka den roliga gårdagen för det.. tack tack..

En annan sak jag oxå kommit fram till är att Sing star är ju toppen men oturligt nog är jag fruktlöst dålig på att sjunga! Tack och hej för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0