jobbigheter.

Första tanken idag var en otroligt bra tanke, men tyvärr var den inte sann! jag hade nämligen fått för mig att jag var ledig hela dagen, men tyvärr.. jag ska jobba 12-21.15 wihoo! Nej det blev mycket ångestfyllt det här och jag längtar absolut inte till jobbet idag, tyvärr... för det ska ju vara julfest och massa roligheter för de gamla idag :).. Men det löser sig ju säkert när jag kommer dit..
 
ge mig bara lite vilja!.. jag får helt enkelt tänka på onsdag-torsdags roligheterna istället! blir nämligen reunion med STS på torsdag- sjukt festligt!

Jag kämpar också febrilt med att få lite julstäming men det är mycket svårt!.. har nämligen fått reda på att det ska regna och 5 grader varmt på julafton, hjälper det kanske? Svar: NEJ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0