julafton 2008

Nu är julafton snart över och vi går mot årets stora festdag imorgon.. jag vill bara tacka min sjuka familj för denna dag.. det blev mycket goa skratt och högsång, kanske att vi borde lära oss "hej tomte gubbar slår i glasen... " tills nästa år men det är ju bara en liten bagatell som inte är i "ropet" just nu..

Jag hoppas att alla är nöjda med julklapparna dom fick och jag är enormt nöjd med mina som bla innehöll, presentkort, iPod, plattång, underkläder, smycken m.m... ska ju oxå nämnas att vi hade två tomtar på "besök".. eller ja dom bytte om i hallen för att sedan gå ut på altanen för att peka finger genom fönstret och sedan knacka på.. man kan ju bara tacka min lilla pappa och smurfen ulf för detta :).. Jag säger bara foto kommer imorgon ;)..

God Natt och jag hoppas alla haft en lika bra julafton som jag :)..

Kommentarer
Postat av: carro

gaaaalet, men så jäkla störtskönt. tack för ännu en bra julafton :)

2008-12-25 @ 19:24:05
URL: http://cajanbanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0