rent babbel.

söndag 4:e advent 2008, jag är trött, har haft rast sen klockan 13 och börjar jobba nu snart klockan 17, är jag laddad? Svar nej!. Jag orkar inte, men jag ska ta mig i kragen så fins som det heter och kämpa på de sista timmarna och sedan är jag ju faktiskt ledig imorgon :) Skönt ska det bli och jag ska kanske träffa MLi vilket kommer att bli mycket roligt!

Sedan får man oxå ägna en tanke åt fuskiga lilla Älin som åker till Thai imorgon! fy på dig! Hoppas du får det så underbart du kan och njut av solen!.. och var snäll att bli lite brun åt mig med..

Nu åker granen in genom dörren och in i vardagsrummet, den gröna barriga granen ska nämligen få lite fint pynt på sig och sedan döpas om till julgran, för att sedan stå inne ett par dagar, eller ja så länge den kan hålla kvar sin gröna små förbaskade barr! men det är mysigt, och julen är ju, som ni alla vet, glädjen och matens tid.. och jag gillar det!..

och från  mig till er alla!.. ha en trevligt kväll!

Nu hade kanske en jullåt varit mer passande, men eftersom jag läste texten till denna sång tidigare idag och den är så fin blir det denna idag! så är det bara och det är ju, som tur är, jag som bestämmer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0