åååååå.

Det kliar i mitt torra ansikte och jag är en aning irriterad! Greys slutade helt cp:igt idag och nu måste jag vänta till i vår tills jag får reda på vad som händer och så hatar jag folk som aldrig håller vad dom lovar! Är jag en aning irriterad över nuhetens situation eller? Svar JA! en annan tid i månaden kanske inte hade tagit så illa upp av det här men just idag så gör jag det!..  Och så är det!

Men tackar ändå Elin och Susanna för den trevliga stund vi hade idag, och Maria för det trevliga sällskapet på yogan, jag har ännu inte bestämt mig för om det är nånting för mig men vi får väl se! nu vill jag bara ha svar på en del frågor som är oerhört aktuella! Fasen att denna braiga dag, som dessutom är min namnsdag, skulle sluta så ofantligt opassligt!

Men hittade en bild idag som jag ännu inte sett, den påminner mig om alla trevliga stunder i Island, och jag längtar tillbax! Där hade vi inga mer bekymmer än hur många får vi skulla slakta på en dag!..







OBS! Ta inte bilden för allvarligt för det är bara på skoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0