två bigmac + en vanlig!

Sa tidigare idag att jag nästan aldrig blir bakfull längre, men tjiiii fick jag för det! Det kan jag lova, var länge sedan jag mådde så dåligt dagen efter som jag gjorde idag när jag började jobba klockan 16.00!!.. man tycker väl ändå att vid den tidpunkten ska det vara över men nehej! det var någon "eftermiddagsbakisgrej" jag fick på mig!!.. usch!

Men det är absolut värt all möda, för det var hur kul som helst igår!.. Tack alla mina STS-vänner för det!!.. Go känsla var det där på Sticky när vi körde lassolåten :).. gött gäng helt enkelt, så får vi väl se vart det blir nästa gång ;)..

Enligt min kära mor, måste jag nu hitta mig själv och bli mer organiserad, och ja kanske har hon rätt idet, nu det sista dagarna har jag varit upp i väggarna förvirrad asså!.. förstår inte vad det kan bero på.. kanske någon brist i hjärnan av något slag, hmmmm

Nu ska jag sova, börjar klockan 12.00 imorgon, alltså en mycket skön sovmorgon att invänta!


Kommentarer
Postat av: carro

haha, du vet ju inte ens om du är förvirrad ;) haha!

2008-12-20 @ 19:23:30
URL: http://cajanbanan.blogg.se/
Postat av: susannan

hehe...rubiken tar jag åt mig äran på:P

2008-12-22 @ 19:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0