"bara vänner"

jaa så heter det ju ibland! ;).. yeah right.. hahha


mmm blev det en liten färd till Varberg med hela turismprogrammet idag. Vi började på Varbergs kurortshotell, man hade väl önskat att man fick någon härlig massagebehandling men nej nej! Det fick man inte vi fick lite rundvisning och inget att äta eller dricka. Efter alldeles för lång tid där åkte vi vidare in mot stan och det stod lunch på programmet. Hemska som vi är gick vi till Campino och jag åt nästan en hel kebabrulle :S.. hehe jaa så kan det gå.. Efter lunchen köpte jag å min fikakompis malleballe en kaffelatte och dom andra varmchoklad och tur var väl det! För när vi kom till vårt nästa stopp i Grimeton på radiostationen upptäckte vi att det var fruktansvärt kallt och vi fick sitta där och huttra på våra hårda stolar:P.. Gösta var söt, och lite rolig ibland men  har väl varit med om roligare ting...

Väl hemma från Varberg bestämmdes det att jag skulle åka till kussen i Skene, vi var helt enkelt trötta på att bo själva så vi slog ihop oss. När jag väl kom hit fick jag se i hennes hals och "halsflussexpert" som jag är såg jag genast att detta var halsfluss:P.. Det ringdes till Skene lassarett och vi fick komma direkt. Det tog ungefär 20 minuter i väntrummet och sedan 20 sekunder hos doktorn och sedan hade vi ett recept i handen:P.. Hoppas att allt blir bra nu:)..

Nu är det onsdag och snart torsdag och sedan blir det helg! wihiii, jag hoppas den kommande helgen blir mer klarseende än den förra men aa vi får väl se:P..

Ha det gött!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, skitfin blogg du! ;)

2008-02-07 @ 21:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0