Freitag

Då var det Fredag igen eller ja om fyra minuter är det lördag, och tiden går som vanligt mycket för fort. Kvällen till ära blev det lite poker med flickorna här från byn och vi hade det trevligt, tyvärr förlorade jag mina tio kronor jag hade satsat och gick ut på en tredjeplats av fyra.. hm kanske kunde nått ett bättre resultat men men..

Denna veckan har det varit pissigt dåligt väder och jag hatar Sverige klimat.. I torsdags fick vi träna i en och en halv timme ute i snöstorm och imorron blir det väl hur mycket blåst som helst! Usch! .. Kvällen hoppas jag blir lyckat, min lillle kusse fyller 18 år! GRATTIS til dig :).. Har tyvärr inte köpt ngn present än:S.. har lite dåligt samvete för det men du får ju den när ni har kalas ;)..  Blir mycket folk imorron iallfall och MLi skulle ta meg sig sing star så att vi kan glädja alla med våra dåliga sångröster:P.. Det är alltid lika roligt..:)

Jag vill vara glad i resten av mitt liv och jag har kommit på att Rix Fm är den kassaste radiokanalen..


Ha de gÖTT


Kommentarer
Postat av: carro

Tack kussen, nej herregud, jag behöver ingen!! Du ställer ju till med förfest:D

2008-02-02 @ 16:13:38
URL: http://cajanbanan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0