Grå söndag

Vaknade nyss, tänkte på gårdagen som var mycket aktivt utnyttjad av Malin Gunnarsson :).. Först då som sagt jobbet, sen en träning som aldrig varit sig lik, trodde jag vara nära döden flera gånger, men ack nej jag klarade mig fint och går med en positiv känsla mot Viskafors bowlinghall som förövrigt bara är utrustad med fyra bowlingbanor men det var mysigt:).. Det visade sig sedan att bowlingarmen var i topptrim och jag slutade som trea sju poäng efter tvåan:).. Mitt lag vann oxå så det kändes mycket bra!!:).. Sen efter ett antal timmar utan mat var det äntligen dags för tacos!.. Jag käkade så jag nästan sprack och vi åkte hem..

Väl hemma vara Melodifestivalen på och Patrik Isaksson sjöng, jag tycker det var en ovanligt bra låt för att vara med i melodifestivalen men det visade ju sig sen att man hade fel. Satt hemma hos Hasse och lyssnade på Vilka som skulle gå till final! Ja å när man hörde att Frida skulle gå vidare ville man ju bara stänga av tv:n! Ska aldrig mer kolla på skiten!!..

Idag är det söndag, och jag ville göra något vettigt med mitt liv, jag vet att jag måste städa rummet och att jag måste plugga, men hittar inte riktigt motivationen till det, Ge mig några tips så jag kan bli bättre!..

Nu är det endast en och en halv vecka tills vi åker till Prag:).. Måste hitta en bra resväska..

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0