Grattis Danne och Carro!

Sitter hos kusinen och tittar på film. Har varit lite kalajs här ikväll god mat och gött folk;).. På vägen hit gick fin fint med den stora bilen men såvardet det här med att parkera:S.. Fick väl typ 50 kärringsstopp innan jag väl fick in den klumbiga bilen i rutan! Wihoo, men till slut så stod den där fint och rakt:).. Kanske att det skulle gå lite fortare nästa gång:P..

Imorgon blir det jobbet igen, inte vad jag hade planerat men så blir det nu iallafall:P.. Sen blir det träning ochbowling med laget :).. Kuligt tror jag:P..

Nepp nu ska jag ta bilen och åka hem för att sova :):)

Hej svejs!



Kommentarer
Postat av: Rikard

Det är duktigt att du jobbar Malin i alla fall! :D

2008-02-22 @ 23:38:29
URL: http://rikardandreas.blogg.se
Postat av: carro

tack för presenterna o ditt underbara sällskap :)

2008-02-27 @ 18:55:20
URL: http://cajanbanan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0