"men så att det.."

Det har varit lov men är man utvilad för det? Svar NEJ!.. Skolan idag var förjävlig på ett sätt men ändå bra på ett annat sätt, Mycket trevligt att träffa tjejorna igen och får snacka (som vi är bäst på) lite strunt, men tyvärr var det väl ungefär två blinkningar kvar tills att jag somnade under sista lektionen då vi hade Naturkunskap och tittade på den intressanta filmen om DNA! not. Jag kom iallafall till slut hem och fick äntligen lägga mig i soffan och sluta mina ögon.. Tills pappa kom hem och började prata om vädret, jag blev lite irriterad men somnade sedan om:) Skönt!!..

Nu har jag studat till provet och jag känner mig riktigt nöjd över att jag för en gångsskull har fått gjort något och går ett steg närmare slutet av kursen i Naturkunskap B som sedan ska hjälpa mig att bli Sjuksköterska en gång i framtiden.. Wihoo..

Jag har också bestämt mig för att aldrig göra så att man känner av lördagens fest ända in på måndagkväll, alltså ska jag inte jobba på söndagseftermiddagar;).. Swinget var roligt i Lördags kändes dock lite ovant med endast fyra flickor runt bordet på Danska vägen 15. Men det gick väl fint det med och fick tillslut smaka på en Ragnar med blåbär. Eftersom det var blåbär istället för Currant får vi nog kalla den, kvällen till ära, Robert! De ni;)

5 mars drar vi till Prag och efter det ska det ske en enorm förändring!! Vi går mot Påsklov och sedan är det inte långt kvar av ett 13 år långt studentliv och man ska komma ut i vuxenvärlden som man ändå har känt lite på men inte levt fullt ut.

Ha de gött!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0