Nötskalle

ååå blir så arg på mig själv när jag gör bort mig!..  hatar att jag är så jäklans klantig. och tyvärr får man väl säga så  ingår väl alla dessa misstag i min vardag:P.. Haha nää men shit happens!.. Nu kan jag iallfall inte tanka på hemmaplan på länge, bara dom som vet får veta och det ska inte läcka ut till någon annan det säger jag bara!!.. haha men nu kan vi släppa det och gå vidare. Tjohej det är Fredag:).. eller varför va så glad över det på måndag börjar skolan igen och lovet är redan slut:S.. fattar inte hur det gick till men har ändå haft ganska fullt upp så det är väl okej:)

Natten och gårdagen tillbringades i Tittebo, och seriöst Sussie du bor verkligen vid världens ände!.. Men där var det iallafall trevligt, vi singlar firade vå Alla Hjärtans dag på vårt eget lilla vis, det var mysigt och jag gillar våra heerligt glada kvällar tillsammans!.. Vi tittade på The Holiday, en mycket bra film för tillfället som jag har sett alldeles för många gånger:S.. Men va tusan man måste väl få drömma.

Till kvällen skulle det nog bli något sorts partaj hos Matilda "kusk" Samuelsson, blir nog najs men ska ta det lugnt eftersom jag för ovanlighetens skull ska jobba imorron. så om ni behöver skjuts ikväll så säg bara till!.. :)..
Eftersom det är så fint väder idag kanske jag ska ta mig en promenad och sedan plugga lite, det inte har blivit gjort än och resten av helgen kommer det väl inte heller bli av. imorgon hoppas vi på utgång, bara Malle och Måsen får tag i lite ekonomi så att vi kan parta loss så att SCheeelin kan träffa Micke <3 hahaha...

Ha en fortsatt bra dag allesammans:).. Jag jobbar fortfarande på att kommma över gårdagens miss.

Kommentarer
Postat av: Elin den store

Det var inte därför jag åkte dit lilla vän :D

2008-02-18 @ 19:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0