Nu längtas det till 5 mars

Måndag = ny vecka och för en gångs skulle var jag inte lika trött som en varm myra i morsers anledningen var kanske att jag inte levt rövare i helgen utan uppfört mig som en duktig flicka kommer det någonsin hända igen??

Skolan gick lätt som en plätt idag och slutade med att jag å Elin snackade mycket om Portugal och lagade aminosyror på löpande band!.. :).. Eftersom jag för ovanlighetens skull sprudlade av energi denna dag fortsatte jag med samhällsfrågorna när jag kom hem och weii jag har bara tre kvar:):).. Får väl hoppas jag är bättre på samhäll än på Engelska för där är jag ingen höjdare på asså iallafall inte lucktext, och inte den lucktexten vi gjort 14 000 gånger innan! Hur är det möjligt??

Fick oxå en lååång promenad med Caroline idag, blir ju inte så mycket snack nu för tiden så det var mycket trevligt och skönt eftersom det inte regnade under just de ögonblicket vi var ute:D wihoo!..
Ringde även till min käcka moster idag och ordnade en resväska :).. Ännu en sak på listan avklarad och nu väntar jag bara ihärdigt på lönen så att vi kan dra iväg till Ge-Kås och spendera lite pengar!

nu hoppas vi på en lika bra morgondag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0