from empty to halvfull

oj oj idag var första dagen i skolan efter ett långt och härligt lov som inte innehållit mer än jobba, kompisar och fest såklart. så som det ska va...Som man kanske kan förstå tog jag då tillfället i akt att ta bilen till skolan när man nu kan det:D..

När jag satte mig i bilen och hade kört ungefär hälften såg jag på bensinmätaren att det snart behövdes tankas, men tyvärr vet jag ju inte hur lång tid det tar innan det blir helt tomt och jag ringde en säker källa för att ta reda på detta.. jag kunde nu pusta ut lite och visste att det skulle räcka ända hem igen. Men eftersom jag nu hade tagit bilen för första gången till skolan första dagen på vårterminen kunde jag nu passa på att tanka för första gången i mitt liv:).. Tankningen gick suveränt!..haha

nää men nu va de ju så här att vi hade allt planerat inför helgen men som vanligt brukar det ju inte bli som planerat har jag kommit på så vi har nu fått ändra planerna lite och det blir förfest hemma hos mig istället innan bussen mot Borås går på lördag kväll.. wiee turismflickorna är åter samlade och vi ska åka till swing!.. haha "ovanligt" Det blir nog festligt och vi ska röja lika mycket som vanligt..

Nu är det onsdag och endast två dagar kvar till helgen tyvärr har jag läxa till båda dagarna så jag får väl nu ta tag i det hela och börja läsa lite urk*

Ha de gött! HEJ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0