"har blivit lite av en hurtigbulle"

4:de veckan på året har nog varit den slappaste skolveckan hittills. Gött Gött, inte för att man klagar!..

Har blivit lite av en hurtigbulle oxå, tre motionsgrejer på fyra dagar och imorgon är det träningen igen:).. Känns riktgt bra att man kommit igång igen, och får väl ladda upp inför konditionsträningarna tre gånger i veckan i fyra veckor framåt :S.. usch låter inte roligt på en blöt och kall grusplan!..

Yäyä, idag var det ju då meningen att man skulle vara hemma å slappa för att vi för en gångs skull var lediga från skolan men nej! Klockan 07.00 ringde telefonen och jag fick väl glatt gå upp å svara å sedan 07.23 var man på jobbet.. Jippie! verkligen.. eller inte:s..

Helgen blir fullspäckad som vanligt :S, Cup hela lördagen, Söndag blir det en liten roadtrip med kussen till Espevik och Mormor och Morfar. Hoppas att dom bjuder på ngt gott att äta :P.. Å så hoppas man ju att man kan åka in till Stan å shoppa lite på eftermiddagen när man äntligen får lönen på Fredag och det är nu jag förstår att jag har överlevt årets fattigaste vecka.. å ändå så har jag tankat bilen en gång:).. wihiii!!..

You will never come to my heart

Ha de gött! HEJ!

Kommentarer
Postat av: carro

Haha, ja det får man hoppas på, den serveras klockan 1. så är det. haha!

2008-01-26 @ 12:02:36
URL: http://cajanbanan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0