Mjölkört inte mjöl kört

jahapp nu har jag levt ett par dagar med mitt körkort och det har börjat sjunka in i mitt lilla huvud att jag faktiskt har samlat på mig några till vuxen poäng och det känns väldigt bra.. Nu är det väl bara så att man ska gå ur skolan och skaffa sig ett liv som gör att man blir vuxen..Om man ens kan bli riktigt vuxen nån gång:S..

Nu har man gått hemma på lov och tänkt väldigt mycket, jag har kommit fram till att jag nu ska ta tag i skolan lite mer och verkligen engagera mig i den förhoppningsvis sista skolterminen i mitt liv. Men som allt annat kommer det väl inte bli som planerat men om man bara tar en sak i taget brukar det lösa sig. Detta året skapade jag mig inga Nyårslöften - tänkte att det är överklassat och om man verkligen vill göra någt eller förändra på något kan man göra det ändå utan ett litet fjuttigt löfte som man gett sig själv. Klart de e väl ganska lätt att säga att man ska börja träna mer äta mindre onyttigt men att verkligen uppleva är det svåra. Ja eller så kan man säga att mitt nyårslöfte till mig blir väl att jag ska göra som jag känner för helt enkelt nom vissa gränser då kanske.

Just nu tänker jag bara på livet efter skolan och hur roligt det ska bli och jag längtar verkligen men ja kanske ska fundera på att leva lite mer i nuet och verkligen göra det som behöver göras just nu eller inom ett par dagar och inte om 10 månader. Alltså det som behöver göras just nu är: Skriva en jobbansökan till Island. Boka flygbiljetter till Portugal och sedan försöka få till ett bra projektarbete.. En sak i taget så löser det sig

Ville bara organisera upp min vardag en aning..

Ha de gött! Hej!

Kommentarer
Postat av: carro

Organisera upp min vardag! Du sover hos mig v6? YES!!

2008-01-08 @ 20:08:44
URL: http://cajanbanan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0