Somebodys me.

Lördag och helg idag, försöker fortfarande hitta inspiration för att städa mitt rum, men har väl gått bättre kan man väl säga.  Sedan blir det träning!! wihoo:).. Har börjat gilla det här med träning mer och mer och känns som om man börjar komma tillbaka till sitt rätta jag! :).. Till kvällen blir det utgång, först lite förferre hos Eric sen bär det iväg till Kinna och Lounge :).. Får se hur det blir, men jag tror det kommer bli festligt som vanligt..:P..

You, Do you remember me? Like I remember you?

Ha de gött! HEJ!




Jag brukade tänka att jag hade svaren på allt, men nu vet jag att livet går inte alltid min väg.
Känns som om jag är fast mitt i mellan när jag inser att jag inte längre är en flicka men ännu inte riktigt vuxen.
Allt jag behöver är tid för detta ögonblicket .
Jag har sett så mycket mer än vad du vet nu så säg mig att blunda.
Jag är ingen flicka längre  men om du tittar på mig nära kommer du att se i mina ögon att den här tjejen alltid kommer att hitta hennes egen väg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0