tack P!

Dagens Rydboholmslag som ställde upp I Dalsjöforscupen borde skämmas!.. Så här dåliga brode man inte få vara!!.. Synd för jag hade verkligen laddat för en heldag med fotboll men det tog slut fortare än vi anade och vi kom inte ens viadre! :S.. usch och Fy! töm och glöm som anna P skulle sagt!.. Synd att våra P:are slutar nu, kommer kännas så tomt utan dom och jag hoppas att ni kommer och hälsar på ibland :)..

Ja men som sagt blev lördagen inte som planerad och nyu sitter jag här hemma å tjurar:P.. Förlåt susie för att jag inte ringer till dig och säger att vi ska gå ut som reservplanen var, men jag är inte på det rätta humöret helt enkelt;).. Vi får helt enkelt köra nästa helg när min lilla kusin fyller18 och vi ska ha riktigt kalajs!! :):)..

Japp men nu när man ändå är hemma själv en lördagskväll kan man lika gärna göra den ännu värre och plugga inför provet på måndag:S

Nepp men jag hoppas att ni har roligt i Falkenberg iallfall, å kör hårt MLi!!;);)..

Ha de gött! HEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0