wok

Nu sitter man här igen det är Tisdag och har väl inte riktigt vaknat till efter helgen ännu. Swing i Lördags var great, vi träffade lite skåningar och dom var ett käckt folk:).. Söndagen tillbringades i sängen ända fram till klockan 15 för att jag var rövigt bakfull, förstår inte vad som hände men antagligen var det Malleballes shot som rörde till det i den lilla hjärnan man är utrustad med.. Sen blev det iallafall att ta cykeln till jobbet och lossas som om man va pigg (vet inte om jag lyckades så värst bra med det).
 
Måndagen började med barteknik med en lärare som har en fastnad sill i halsen och aldrig slutar prata, alla låg nästan och sov och jag kommer inte ihåg ett ord av vad hon hade att säga:P.. Efter ännu en "rolig" måndag tog jag å MLi lillbilen hem till Fritsla och började laga oss lite mat sen blev det slappdag framför tv:n tills klockan var sju och vi skulle bege oss av mot Kinna och sedan vidare mot Tostared med alla Flickor och pizzorna :D mmm mums!..

Myckat snack blev det och jag tycker skarpt om er flickor! vet nog inte hur jag skulle överleva med skoltid utan er <3
Vi somnade iallafall till slut sedan ringde klockan på Herr. Johanssons väckarklocka klockan 7 -jättejobbigt för vi hade inte tänkt gå upp då, men jag fick iallafall offra mig å lämna det varma täcket och gå å stänga av den..  Sen blev klockan 11 och vi skulle bege oss mot skolan igen.. usch å fy vilken tråkig dag!!..

Efter skolan lagade jag mat och somnade i soffan tills kirre ringde:P.. Nu är jag ännu en gång väldigt trött för att min lilla kropp somnade alldeles för hårt och det tar  ungefär två timmar innan den vaknar igen.. Nepp men nu ska vi sluta deppa och sticka iväg till Viskafors å ha det lite roligt i brottarhallen;).. 

Frågan är nu om vi någonsin kommer att träffas igen och vill jag det isåfall?


Ha de fin fint!! HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0