23:48

sitter här, lyssnar på lite Broder Daniel fråga mig inte varför men en gång i tiden så har jag faktistk tyckt dom är ganska bra, och jaa ganska bra är dom väl men inte mer!..

Mamma och pappa har åkt ner till Espevik och sedan blir det Tylösand för dom imorgon, alltså betyder detta att jag är själv hemma igen.. börjar kunna det riktigt bra nu.. men jaa känns ju faktiskt lite ensamt ibland och det är tråkigt att man inte träffar sina kompisar lika mycket längre, jag saknar alla och jag är en individ som behöver mycket folk omkring mig och jag gillar det :).. På torsdag blir det kanske Liseberg vet inte beror när dom ville åka jag slutar ju trots allt klockan 14 men kanske är det inte försent hoppas inte.. Har nämligen inte varit på Liseberg på evigheter..

Nu är klockan snart 00:00 och en ny dag, en ny onsdag står för dörren.

God Natt!

Här är Broder Daniel tillsammans med Fucking Åmål.. sjukt längesen man såg den filmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0