ångest!

oj oj då var det redan torsdag och vart tar veckorna vägen?? Har jobbat 12-21 idag, usch och fy för sånna dagar när det är sååå fint väder ute! Igår skulle ju vi vara så käcka och åka ner till kusten och sola hela dagen men när vi kommer till Berghem är det som ett lock och den klarblå himlen övergår till gråmoln och inte små moln heller utan tjockt tjockt över hela himlen!!

Nej serru solen kom inte till Espevik förrän klockan fyra på eftermiddagen!! fy fasen säger jag å så va det fint hela dagen hemma :S.. jaa hur man än gör så blir det fel :P..På kvällen blev det iallafall minigolf med päronen och morföräldrar och jag var i toppform och kammade hem segern med 47 poäng :D.. behöver inte nämnas att pappa hade 48. men vinst som vinst!

Kan säga att det var rena ångestkänslor idag att lämna havet för att tillbringa resten utav dagen på Solgård!.. Men jag får helt enkelt tänka på kulorna som rullar in på kontot som pappa skulle sagt och jag får ju faktiskt tre dagar nere vid kusten i helgen :)..

Imorgon blir det löning igen! fäään va gött!.. fick mer än vad jag hade tänkt mig med så det e fint:)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0