feel good ?

vet inte riktigt vad jag ska skriva men på något sätt vill man ju alltid skriva en liten snutt.. kan ju säga att jag sov hos Caroline i natt, ja det var väl lite mysigt men somnade aldrig riktigt ordentligt utan det var som om kroppen sov men huvudet  fortfarande var vaket:S.. Om det ens kan vara så men ja något konstigt var det.. Så det var väl inte enklast i världen att gå till jobbet klockan 7 idag men det gick väl ändå till klockan 14 och jag fick gå hem:).. Mamsen vad hemma en liten stund för hon hade varit och klippit sig var väl trevligt men jag var inte direkt på toppenhumör:P.. Somnade i soffan i en timme och nu har jag käkat lite knäckebröd och känner mig en aning lite gladare :)

Sara ringde nyss, hon kommer hit på lite filmkväll vid sju :).. treeevligt, innan dess ska jag nog keka lite glass..Känner även att jag behöver ut och motionera lite mer, har inte blivit något sen veckan innan portugal :S.. Får ta tag i Linda för det är bara hon som får fart på mig nu för tiden:P..Men eftersom inte halsen ser ut som den ska får jag väl vänta ett par dagar helt enkelt :S..

Ha det gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0