hmmm

När man själv är så förvirrad som är nu undrar man ju då vart man har fått det ifrån, och denna dag behövde jag inte tänka så länge för som ni alla kanske vet eller inte är ju mina föräldrar iväg och vandrar på kullarna upp i Norrland.. Och idag när dom kommit fram till en toppstugan och tänkt att grilla lite korv på engångsgrillen de tagit med upptäckte min kära lilla mamma att hon glömt korven :S.. De fick helt enkelt sitta där uppe och grilla några bröd istället.. Behöver jag fråga mig igen vart denna förvirring kommer ifrån??

Kommentarer
Postat av: Elin

haha :D äh, tycker nog att jag är mer förvirrad än du;)

2008-07-17 @ 17:31:30
Postat av: mallan

haha jaa det har du riktigt rätt i!!

2008-07-17 @ 23:14:59
URL: http://malinsandramaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0