humöret kan svänga fort

oj vad jag blev på dåligt humör just nu, vet inte riktigt varför, kanske var det att jag jobbade först 7-13 och sedan ska iväg igen 16-20.30 visst det var jag som sa att det var okej, men sen ringde dom två gånger till och frågade om två tider till när jag försökte vila, visst bara bra att dom frågar mig om tiderna men nej tack inte när jag ligger och vilar middag för jag har fortfarande inte lärt mig metoden av att bara sova ngn kvart på eftermiddagen och sedan inte bli trött efter det.. men på med hårdhandskarna igen och sedan är det bara 9 timmar kvar till en ledig dag på onsdag! jippie!..

Snackade en liten kortis med MLi hon fick mig att tänka på annat och jag SKA nu bli på bättre humör för annars blir det inte kul att jobba ikväll.. En annan sak som inte heller är så rolig är att jag ska jobba 7-12 16-20.30 på fredag med vilket betyder ingen utgång på torsdag :S.. tråååkigt, men vi får helt enkelt ta igen det på swing den9:e!!..

Ha en bra fortsatt dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0