Kärlek på hal is..

Förvirrande kan man säga att dagen har varit, tankarna kring att det är torsdag idag, fredag imorgon och sedan helg har nästan gjort mig tokig! tills jag nu äntligen snart halv elva på kvällen har förstått att det är onsdag mitt i veckan.. Denna onsdag har då gått åt till att jobba, efter jobbet blev det en visit i solariet och sedan iväg mot frisören Jessica.. Det blev en aning kort men jag är ändå mycket nöjd med min nya frisyr..

Cyklade hem glad och nästan helt nyskapad, började städa och jaa i sin vanliga ordnig såg mitt rum ut som jag vet inte vad, och det går ju inte när man ska få folk hem. röjde helt enkelt upp där sedan lite i köket och lite överallt tills Caroline kom.. Städning blir väl även ett projekt imorgon eftersom att alla golv behöver dammsugas , usch vad det är tråkigt men det behöver ändå göras...

Sen iallafall skrev vi brev till Inga Stina på Island och berättade när och hur vi kommer till ön med alla vulkaner väntar fortfarande svar från henne, men det känns ändå bra att man har skickat det nu.. Sedan anlände även Sara med filmen och vi satte hos för att titta, inga höga förväntningar hade jag och det kanske är bra ibland för helt plötsligt var det en av det bästa filmerna på länge, en glad överraskning helt enkelt! Mer av dom tack!!..

Tar nu en paus från mitt sex and the city tittande, när man börjar drömma att man lever med dom har det helt enkelt gått för långt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0