saknad eller bara ett trevligt återseende??

Nu har sara varit här, mycket trevligt var det- längesen vi snackade:).. Kollade på Kopps helt sjuk film måste jag säga, att man ens kan tycka att något sånt är kul men det är väl den humor man är utrustad med helt enkelt..  Käkade popcorn och glass kändes som om man var barn igen.. sånt där gott man fick på lördagar, men nu när man är hemma själv då får man äta vad man vill när man vill ;) haha..  Oj vilket I-landsproblem va, får käka glass när man vill undra om de svältande barnen i afrika ens vet vad glass är? Fast så går det ju inte tänka heller.. inte enligt mig.. 

Nu blir det sängen och sedan jobb 7-16 imorron:S.. usch och fy, men jag klagar inte:).. Pratade en liten Snutt med MLi på msn idag med, wihiee varför varför blir det så jobbigt med all saknad hela tiden?, Men jag vet ju att då blir det bara roligare när vi äntligen träffas, samma sak blir det väl förmodligen med andra medlemmar i vårt kompisgäng och då kommer det absolut bli lika svårt!!! men jag får ju mitt med och man får se allt positivt vad vi kommer att få uppleva :)..

Oj vad jag tjatar.

.

Kommentarer
Postat av: MLi

Saknar dig sa mycket Mutti!

2008-07-11 @ 11:51:40
URL: http://emeliehallberger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0