Sol, grill och partaj!

Låter som en optimal lördagskväll för mig det:).. Kom för en stunds sen hem från mormor och morfar i varberg där har det varit hyffsatt väder hela dagen så jag har pressat så mkt det gick :P.. Fick en stor påse med körsbär hem med! åå det är ju så gott :).. Eftersom mamma och pappa nu har åkt iväg för att uppleva det här med fjällvandring och annat tjaffs i vårt fina Norrland passar jag nu på att ha lite Grillferre här hemma:).. Kul att nästan alla flickorna kunde komma:). Slutade ju visst ganska vilt sist, och då var det inte ens så mkt alkohol inblandat hmmm men rooligt ska det bli iallafall..

Håller just nu på att koka potatis för jag ska nämligen försöka göra en egen potatissallad som jag ska ha till mitt kött låter väl så där vuxet avancerat men jag gillart och det blir en fräschare potatissallad för den delen!.. Har även köpt lite champissar som ska grillas tillsammans med köttet :).. kommer helt enkelt bli en toppenkväll enligt mig bara regnet håller sig borta!.. Känner att jag är väl kanske lite föör positivt inställd till denna kväll men jag ser framemot det och det är så här det ska vara på sommaren!.. Vänner, sol, partaj och bara ha det gött lixom ;)..

Måste se till potatisen, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0