tonight.

jobbet blev helt enkelt dubbelt så många timmar än vad jag hade tänkt mig idag, men det funkar det me, jag får ju helt enkelt tänka på pengarna som kommer in på mitt konto nästa fredag.. Efter jobbet åkte jag och handla, tycker det är svårt att handla man vet aldrig vad man ska köpa. men jag tror jag fick med det viktigaste men planera för kommande dagar har jag väl inte riktigt lärt mig än men det kommer väl det oxå..

Vad blir det nu av kvällen?.. Ska försöka laga ihop något till att äta till kvällsmat och sedan förhoppningsvis att det blir över så att man kan ha det som lunch imorgon oxå, vore ju hiskeligt bra.. När jag var iväg och handlade köpte jag en del frukt för jag hade tänkt att göra lite go fruktsallad, inte ofta man gör det så idag var jag sugen på det :). Har nu hunnit med en och en halv säsong av s-a-t-c och jag fortsätter att titta vidare..

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0