schteekt ska det va!

oj vad ska man säga, det blev helt enkelt gött partaj här igår :).. tyvärr var det ju som om att himlen hade öppnat sig och allt vatten i världen kom ner över Fritsla så vi kunde ju inte sitta ute då va och det blev inget kubb spelat.. men jag dukade upp lite fint inne i vardagsrummet och vi kunde stå i garaget och grilla, jaa man måste ju vara lite flexibel:)

Gott grillat blev det och lite stekt marschmallows blev det oxå, eftersom vi glömde att grilla dom fick vi helt enkelt ta fram stekpannan och steka, och jaa det funkade nästan lika bra som vanlig grillning:P..Sing star blev det oxå, har nog aldrig hört att ngt låter mer illa men roligt är det ju :)..

Ska snart gå ner till Maria och låna hela sex and the city boxen, det blir väl antagligen dagens sysselsättning.. Hade ju egentligen tänkt att springa idag och få tag i mitt motionerande igen, men har dragit på nån jäklans förkylning så jag får väl helt enkelt vänta några dagar till :S.. åå vad jag hatar att bli sjuk på sommaren går ju aldrig över då, men jag håller tummen och hoppas på att trenden vänder..

(bilden föreställer alla grillmeisters utom en, maria gick hem lite tidigare  förstår inte varför, hehe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0