18 juli - Fredag

Fredag och enda lediga dag denna vecka. Innan frukost hade jag redan städat hela nedrvåningen och damsugit ja lika bra att göra det när man fortfarande är trött för det blir man ju sen ändå.. Efter Frukost blev det en färd till Skene, handlade allt inför morgondagens middag, jag, malin tänkte laga mat till alla min goda vänner.. Ska bli trevligt att dom kommer hit, en bra avslutning på denna vecka alldeles själv i huset.. Jag är nöjd över min prövan av att bo själv än så länge har jag bara ätit pasta en dag och smörgås till kvällsmat har det inte blivit allt för många gånger heller...Bra av mig!.

Om tjugo minuter kommer Linda och vi ska motionera oss lite igen, jaa vilken fredag, men kan ju va gött med lite lugnt ibland med.. Tycker oxå att det är väldigt synd att inte MLi kan komma imorgon, saknar henne väldigt mycket. men jag vet ju att vi får ses snart igen om typ så där fyra månader! låt de gå fort.. 

Trevlig Helg!


Varför faller jag för lätt varenda gång?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0