04.16

vaknade för en timme sedan, kan inte sova. Har en pirrande känsla i magen. En sån där känsla man har när man ska åka utomlands eller när någ got stort ska hända. Idag är det i och för sig något stort som ska hända. Idag är det ett av de största partajet i livet. Jag tar nämligen studenten :) wihii grattis till mig!!

Är något förbenat hungrig i magen med, fast orkar ändå inte riktigt gå upp för att äta ngt blir ju champagnefrukost om lite mindre än två timmar.,. hade varit så skönt att ha fått dom här två timmarna jag gått miste om nu, kommer väl antagligen inte känna dom idag men imorgon kväll, när vi sitter på förferren till societen men va fäään som sagt så tar man bara studenten en gång i livet ;) lite får man väl stå ut med..

Nu har fåglarna börjat kvittra ute med, kanske ett tecken på inget regn? hoppas hoppas för jag orkar verkligen inte med regn en dag som denna.. Får väl spela spel nu tills klockan ringer om en halvtimme och det är dags för att gå upp..

Ha en bra dag allesammans!

// Mööt

Kommentarer
Postat av: Therese

Hoppas du får en underbar dag Malin! Idag är en dag då man FÅR dricka för mycket champagne:)

2008-06-12 @ 08:46:38
Postat av: Marty

Grattis grattis Malin :)

2008-06-12 @ 18:09:28
URL: http://trubbnos.blogg.se/
Postat av: MLi

Fy fan vad vi är bra!

2008-06-12 @ 18:35:53
URL: http://emeliehallberger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0