2-0

Sverige vann :).. blev absolut inte som jag tippade men huvudsaken var ju att dom vann och Zlatan gjorde ett assnyggt mål!! Byhlin var här och kollade med mig det var mysigt, inte ofta man träffar henne längre.. 

Nervositet inför torsdag börjar krypa sig in på lite smått.. man har nog inte riktigt fattat att på torsdag tar man det sista stora steget mot vuxenvärlden och man ska faktiskt skaffa sig ett liv.. Men först blir det partaj på torsdag och resten av helgen sen börjar man jobba på måndag:P.. jag ser även fram emot sommaren som kommer, jag hoppas att den blir lika lyckad som förra..

Ska kolla på film nu och sedan sova:)..

God Natt

//Mööt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0