216

oj vad jag har varit seg denna dag, men ändå har den gått så fort, blivit många timmar i telle men man måste ju faktiskt ha lite eftersnack ;). Har lagt upp alla bilder ifrån festen igår, de va lite över 200 kort men ändå typ inga vettiga:S.. haha men mamma har med sig den andra kameran till varberg där alla dom fina korten ligger får vi hoppas :P.. men man ser iallafall på korten att vi hade hur kul som helt vilket är huvudsaken och då behöver dom ju inte va så snygga ;)..

Ha tvättat mitt löshår också jag hoppas på ett bra  resultat och sedan ska jag platta de och jag hoppas på att det är i samma skick som när jag köpte de:P.. mitt egna hår går ju att diskuteras idag hmmm:S..

jaoo endast en halvtimme kvar tills det är tv dags och sedan får jag äntlligen gå och lägga mig och sedan är det torsdag imorgon:).. Ska nog in till Skolan en sväng och lämna ett papper och sedan blir det lygnevi till kvällen!! ..wihoo komm er även att hålla tummarna för matilda imorgon en stor dag där nämligen ;).. 

men men ha en bra kväll så ska jag ladda upp lite bilder.

dom fina kommer efter helgen, så att ni bara vet ;)...


//Mööt



kommer fler någon annan dag - orkar inte lägga upp fler nu för det var jobbigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0