24 juni..

enda lediga vardagen idag :).. tänkte att här ska det inte slappas som alla andra lediga dagar så ställe klockan på nio, gjorde iordning mig och åkte till Kinna behövde köpas lite olika saker som solkkräm å sånt, hittade även en liten bikini på rea :).. mycket fin var den, hittade tyvärr ignen rouge som jag var ute efter, fastnade inte riktigt för ngn helt enkelt får räcka ett tag till då.. Här hemma har jag även skött om stället, tvättat, tagit disken, dammsugit, städat rummet å sånt.. Lagade oxå mat till mig själv blev wok och cous cous idag det var smaskens :)..

Nu ska jag vila lite så får vi väl se vad det blir till kvällen hoppas på att hitta på ngt med Simon men han hade tydligen mycket ett göra idag :S.. jaoo jaoo vi får la se helt enkelt!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0